marți, 14 septembrie 2010

PRIETENIA:Paradisul tuturor

Cine spunea ca viata nu poate avea partile ei frumoase?
Unii spun ca cea mai frumoasa parte a vietii,este aventura pe care o traim zi de zi,din care putem iesi,uneori invingatori,iar uneori putem pierde.
Altii,cred ca viata nu numai ca are parti frumoase,ei cred ca au duc o viata perfecta.
NIMENI NU ESTE PERFECT!
Cele mai frumoase lucruri din viata unui om sunt:FAMILIA si PRIETENII.
Dupa multe incercari esuate,crezand ca pot avea incredere in ele,spunandu-le secret dupa secret.Le consideram cele mai bune prietene.La un moment dat toate m-au tradat.
Cu ce?!
MINCIUNA!!!
Cea mai dureroasa fapta pe care o poate face un om este minciuna.
Suflet ranit fiind,nu vroiam sa mai cred in nimeni.Nu mai aveam incredere in prieteni.Pastram totul pentru mine.Secretele erau inchise in adancul inimii,unde doar eu puteam ajunge la ele.
In urma cu ceva timp,toti norii cenusii pe care-I purtam mereu cu mine,s-au risipit si am inceput din nou sa cred in prieteni.
Desi,niciodata nu ne-am vazut fata in fata,o consider mai mult de cea mai buna prietena:o sora.
Nimeni nu stie sa fac lucrurile asa cum le face ea.
Chiar daca nu am cunoscut-o niciodata,am simtit de prima data ca are un suflet curat si ca pot avea incredere in ea,la fel facand si ea.
Ne-mpartim bucurii,tristeti,pasiuni si tot cufarul de lucruri ce-l pot imparti doua prietene foarte bune.
Iti multumesc ca-mi esti CEA MAI BUNA PRIETENA!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu